سوالات متداول در زمینه کسب و کارهای دارای نماد اطمینان

نویسنده: گروه صنعتی بیتا
بازدید: 1,086 بازدید

1. کسب و کارهای الکترونیکی از چه طریق می توانند متوجه اخطارهای تخلفاتی خود شوند؟کسب و کارهای الکترونیکی جهت مشاهده تخلفات خود می توانند از طریق پنل کاربری و لینک نظارت، تخلفات خود را که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بخش اینماد دریافت نموده اند، مشاهده نمایند.

 

 

2.کسب و کارهای الکترونیکی درخصوص تخلفات دریافتی چه اقداماتی باید انجام دهند؟کسب و کارهای الکترونیکی باید جهت رفع موارد ذکر شده (تخلفات) در پنل خود به مدت 48 ساعت کاری اقدام نمایند.

 

3.در صورت عدم پیگیری و رفع موارد تخلفاتی از سوی کسب و کارها ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بخش اینماد چه اقداماتی انجام می دهد؟براساس تعهدنامه‌ نماد اعتماد الکترونیکی که همه دارندگان نماد موظف به رعایت آن هستند و با توجه به عدم پیگیری و پاسخگویی کسب وکار الکترونیکی در خصوص اخطار دریافت شده، از سوی نماد اعتماد الکترونیکی ،حق تعلیق نشانه نماد اعتماد الکترونیکی کسب وکار اینترنتی برای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی محفوظ می‌باشد.

 

دسته بندی تجارت الکترونیک
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت