1. کسب و کارهای الکترونیکی از چه طریق می توانند متوجه اخطارهای تخلفاتی خود شوند؟کسب و کارهای الکترونیکی جهت مشاهده تخلفات خود می توانند از طریق پنل کاربری و لینک نظارت، تخلفات خود را که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بخش اینماد دریافت نموده اند، مشاهده نمایند.
2.کسب و کارهای الکترونیکی درخصوص تخلفات دریافتی چه اقداماتی باید انجام دهند؟کسب و کارهای الکترونیکی باید جهت رفع موارد ذکر شده (تخلفات) در پنل خود به مدت 48 ساعت کاری اقدام نمایند.
3.در صورت عدم پیگیری و رفع موارد تخلفاتی از سوی کسب و کارها ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بخش اینماد چه اقداماتی انجام می دهد؟براساس تعهدنامه نماد اعتماد الکترونیکی که همه دارندگان نماد موظف به رعایت آن هستند و با توجه به عدم پیگیری و پاسخگویی کسب وکار الکترونیکی در خصوص اخطار دریافت شده، از سوی نماد اعتماد الکترونیکی ،حق تعلیق نشانه نماد اعتماد الکترونیکی کسب وکار اینترنتی برای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی محفوظ میباشد.